varför ska de alltid förstöra allt? (blogginlägg för vampire diaries)

Jag har tyckt på sistonde att Vampire Diaries har spårat ur lite, det hela med Elena is sired to Damon, finding the cure. No, no. De har förstört hela paketet om kärlek. 
 
Men nu när jag loggade in på facebook hade en "fan-sida" för Damon Salvatore skrivit ett inlägg, och visst, man ska inte lita på det, men det förvånar mig inte ifall något av det händer. Jag har läst böckerna, och jag vet hur de spårade ur, L.J. Smith fick inte ens skriva klart sina böcker och det slutar romantiskt med att Damon dör när han räddar Bonnie, men han dör inte, han tappar bara minnet, blahblahblah
 
Men döda Stefan? Där går gränsen. Vem ska leta efter honom eller försöka hitta ett sätt att få honom tillbaka? Rebekah? Caroline? Ska det bli ett helt nytt kärleksdrama? Herregud
 
Säsong fyra är snart slut, vi får väl se hur det blir... 
tyckte det var skönt att skriva av sig lite... xD
/Emma
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0