filmkväll med me,myself and I ;)

Nu sitter jag och ser film, celebrity sex tape. Lärt mig att jag inte ska ta tips av killar om romantiska filmer iallafall, frågade Nicklas om en romantisk film och under den senatse timmen har jag sett den mest kill-filmen jag någonsin sett x).
Well iaf, efter denna film får det bli en bra film. Men har dock ingen aning om vilken, det löser sig. 
Måste prata med vicis innan jag somnar också, för vi kanske ska åka ut till hennes land imorgon, dock tror jag inte vi kommer göra det men kanske. Får väl se. Men nu ska jag forsätta med filmen!
Godnatt på er, vi hörs imorgon/Louise
bild från vicis land med tjejorna från i sommras!


Kommentarer
ThaEvilMoveSuggestioner!!

MUHAHAHAHA Tuttar överalt! så ska de va.... :D

2013-02-24 @ 19:03:39
louise

hahahahha, så obvious att det är du niikke ! XD bara du som är så galen i tuttar!

2013-02-24 @ 20:49:43
URL: http://karlsongreen.blogg.se/
Ni-kk-E

hahahahahaha grym <3

2013-02-24 @ 20:50:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0