Första dagen på lovet!

Godmorgon morgonpigga människor!
jag vaknade vid 7, och hade lust att döda mig själv för att jag vaknar den tiden. För jag vet att det leder till att jag blir trött åtta ikväll. MEN jag låg iallafall kvar till klockan kvart över 8 ;) lite stolt.... 
Har iallafall precis ätit en onyttig frukost, den såg då mycket godare ut en Emmas ;D men hade nog 2000 calorier mer.... så jag ska börja min dag med att gå till gymmet, få det gjort. Sen ska jag träffa vicis lite senare när hon vaknar och sen får jag också gäster ikväll. 
 
Har inga bra bilder alls, och skulle aldrig ta en bild på mig själv just nu. Men här kommer lite mera tumblr bilder, hehe - detta blir en lite halv tumblr blogg också.
 
/Louise


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0