fredag!

hello hörrni! ni har jag precis ätit tacos med mi padre, och städat lite, eller no, mycket, titta på det här:before: after:Hehe underbart! iaf, ikväll så ska jag bara sitta hemma med min pappa, se på massa film antar jag och ta det lugnt:) Hehe imorgon får bli en roligare dag, eftersom nu är det lov och inga läxor ;D har dock inga planer x) förstår inte, när jag har massviss med läxor, så har jag även massa roliga planer, men när jag inte har läxor försvinner alla planer. hur går det till?ska iaf se film nu! ha en grym kväll och hoppas ni har mer planer än mig!/Louise


Kommentarer
Ni-kk-E

HÖRRU VART ÄR MIN TACO MIDDAG!? OCH kan du komma o städa mitt hus oxå? :)

2013-02-24 @ 20:28:52
Emma Green

ditt fel att det inte blev tacos! du skulle komma med ingridienserna juuu!!! ahah och no, not your bitch remember ;)

2013-02-24 @ 20:51:46
URL: http://karlsongreen.blogg.se/
Ni-kk-E

Ni sa ju inget! :O ditt fel! yes ur my bitch i got papers on it :)

Svar: hahah, well, jag har paper som motsäger det!
Louise & Emma

2013-02-24 @ 20:53:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0