hektiska dagar framför mig

Hej på er, nu har jag precis sett en film och ligger och pratar med kompisar :) 
De närmaste dagarna blir lite hektiska men kommer försöka blogga mycket ändå, de blir nog mest bild inlägg men skriver då och då.
Imorgon åker jag och vicis till gräddö, tills på tisdag, då jag måste hem eftersom jag ska packa osv. Sen på onsdag åker jag till pappis flickvän och torsdag bär det av till idre! lääängtar :D sen kommer jag inte hem förens söndag kväll. Lovet går ju otroligt fort som emma sa :o
menmen, ska inte tänka på slutet ännu, + ,jag är ledig på måndag ;D
men nu ska jag sluta skriva!
byeee/Louise
hela familjen!


Kommentarer
Ni-kk-E

Meeep hur orkar du blogga? :D :3

2013-02-26 @ 22:45:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0