Min favorit bloggare!

För er som tycker om att läsa bloggar så vill jag tipsa om egoinas blogg. De jag tycker om med hennes blogg är att hon är en sån härlig tjej, bekväm med sig själv och rolig. + Så är hon väldigt bra på att göra så man mår bra. Jag blir glad när jag läser hennes blogg, hon gör väldigt bra tips-inlägg och jag tror inte bara jag håller med om det. Istället för att skriva om hur man inte borde äta godis ect, skriver hon mer om varför man ska äta godis, och vara bekväm med sig själv. 
 
(Detta inlägg skriver jag för jag har brist på saker att skriva om, men det är ändå inte onödigt och struntprat. Utan det är fortfarande väldigt sant. Jag tycker ni alla borde ta en titt in på hennes blogg. Tror de flesta människor har lätt att tycka om den.! 
 
/Louise
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0