never say never liksom

mohahhaha! iPaden (eller paddan som min mamma kallar det) följde med ner hit till Gullringen och vi har tydligen skaffat internet på den, så jag kan blogga! även om jag inte har några bilder så kan det väl vara lite kul att höra vad jag har gjort. 
 
igår red jag i två timmar i solskenet, men gudars vad kallt det var men det var så värt det! Idag så tog jag och mammanen mysig tur till ett konditori i vårt villområde sm hette Stigs konditori, gud va mysigt det var!! sen när Marko kom hem från ett jobbmöte så åkte i ut i "middle of nowhere" och hrillade korv. Snacka m mys! Speciellt i detta väder! 
 
Just nu kollade jag facebook och läser ur min bok, Beautiful Creature, efter en joggingtur som gick åt skogen...höhöhöh. jag sprang i skogen.... 
 
nu ska jag läsa klart kapitlet och sedan äta middag och spela alfabeat med familjen! Ha det bäst! Louise, jag får täckning lite här å där, men inte under morgonen! just so you know! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0