STAY STRONG

Godmorgon! Nu sitter jag och väntar på att Dawn ska bli klar inför gymmet så ska jag snart gå dit. Otroligt trött dock och har minst 5 gånger övervägt att somna om, men jag STAY STRONG. 
OCh precis i denna sekund smsade hon att hon är jätte förskyld så hon ska nog inte träna, meen jag still STAY STRONG
 
så får väl gå till gymmet ensam, alltid lika tråkigt, går runt med mina hörlurar och försöker typ vara i min egen värld så mycket som möjligt, dock är det ganska svårt när en kille with these muscles går förbi en (a)
men iallafalll, idag är det fredag, det är såå skönt! lov nu också! det är dock en lång dag,men eftersom jag kan tjata om att det är fredag hela dagen så är det okej :D
Slänger in ett inlägg efter skolan sen!
Puss och hej/Louise


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0