Västervik/Gamelby

Jag vaknade chockande tidigt idag, runt 7 tror jag. Men utvilad var jag, jag somnade runt nio igår, måste varit trött efter min joggingtur i snön^^

Idag har vi varit i Västervik och Gamelby, kollat på antikaffärer! Vi har köpt urgulliga tallrikar som jag valde ut, jag har blivit en liten inredningsfreak. Jag längtar så då jag får flytta och bestämma allt själv!

Nu sitter jag i bilen mot Vimmerby där vi ska köpa middagsmat. Vi ska nämligen äta fondue ikväll, mysmys!
Sedan ska vi också hoppa in i en bokaffär för att dämpa mitt stora behov för andra boken, heh, läste just klart Beautiful Creatures. Ska väl se filmen sen också...

Nu ska jag avsluta och lägga in lite bilder istället. Ha en bra eftermiddag!
/Emma
(Bilden på mig å min hund är klassificerad som "två muppar som gillar att gå i skogen" det förklarar varför jag ser så... "muppig" ut)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0