vet inte riktigt

...eller en sak vet jag och det är att jag ska snart gå ut med vovven. Vi ska åka till landet runt 12 så jag måste packa klart det sista och sedan gå ut på en långpromis med vovven. Som sagt, inget internet denna vecka så... ja, ingen bloggning för min del. 
 
Jag vet inte riktigt ifall bloggning är min grej hur som helst, jag hade blogglust förut men jag slutade eftersom det försvann och just nu är det inte riktigt "bloggnings-flamman" så.... vem vet, det kanske en gnista nu när jag är på landet?....
 
I alla fall, jag ska tillbringa mina sista internettimmar på ett annat sätt, nämligen spotify och tumblr. 
Ha ett underbart sportlov allihopa!
/Emma
(random bild)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0