Är det ny snö på marken?

Bara jag som tror att det har snöat inatt? Det ser väldigt... ljust och nylagt ut på marken och förut har det bara varit ren isgata utanför men nu är det snö över? Who knows. 
 
Som sagt, jag vaknade halv nio idag? Hoppsan hoppsan! Här börjar man komma in i skolsystemet igen! Yah! Nej, men jag ska gå upp tidigare imorgon bara för att testa och se hur trött jag är xD Vi är ju lediga på måndag som de flesta är, och den dagen ska tillbringas med Ella och Sophie förmodligen. 
 
Idag ska jag in till gallerian, byta mina byxor, kanske köpa ett par nya? Och sedan bege mig till Gullmarsplan och sedan till Farsta. Duktig jag är. Jag och min styvmamma ska nog bara gå runt, "catcha" lite tid som har försvunnit och bara prata. Men vi har typ bara fem timmar på oss eller något sånt xD För vi ska ses vid 1 och jag måste vara hemma vid typ 6. 
 
Och en rolig sak! Jag har ju lämnat mina springskor på jobbet eftersom jag har de där för att gå skönt...? men nu tog jag ju hem dem, så ikväll, om jag hinner innan middagen ska jag gå ut och testa hur det är och springa på isen. Har tänkt börja springa nu när snön har smält så, men jag kan inte ta min vanliga runda eftersom den är säkert igen snöad fortfarande, så jag får improvisera. 
 
Jag ska sticka runt halv tolv-tolv, så jag kanske slänger in ett snabbt inlägg innan dess. Annars lägger jag in ett under dagen/kvällen. Så, ha en bra söndag! 
//Emma
mitt vackra rum hos pappa. En bild från nyår då jag satt ensam på mitt rum och lyssna på musik..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0