boxning är inte min grej iaf

Hello bloggen!
Precis hemma från dagensskol dag + träningspass.
Skolan var som skolan alltid är, det var väldigt god mat i skolan (a) pasta och skinksås! löv it! Sen på idrotten boxades vi, theo gjorde så jag flög baklänges och fick säkert ett blåmärke på rumpan, emil slog nästan ut alla mina tänder, han slog på den svarta saken så flög den upp i mitt ansikte^^ hehe... och alexander slog in sitt huvud i mig inpricip, plus mer^^ hehe retade honom lite, det var därimot värt det :D mohaha! men annars har jag lärt mig att boxning inte är min grej ;) 
 
Sen efter det drog jag till gymmet, köpte ett lås och nu är jag hemma :)
 
ska hjälpa till med att gå ut och handla nu men jag bloggar mer sen
/louise :)
haha,älskar emmas outfit på idrotten, thats how we role


Kommentarer
Ni-kk-E

Jag kan döda dom :D

Svar: hahaha awwwww <3
Louise & Emma

2013-02-24 @ 20:19:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0