Busy day

Idag är det en sån där stressig och väldigt upptagen dag.. Jag ska rida å sedan direkt efter jobba. Mys.

Jag vet inte ifall det är röddag idag eller inte, men ifall det är det så får jag dubbelt! Me gusta.

Igår satt jag och kollade på Smallville längre än planerat, men jag tyckte att jag förtjänar att kolla serier innan skolan börjar eftersom jag inte kommer ha tid... Fast jag ska försöka klämma in ett avsnitt här å där, men det kan bli svårt eftersom vi kommer få en läxa direkt när vi kommer till skolan OCH att nationella proven i svenska är 5 februari...

Ingen panik. Nu ska jag äta klart min frukost, packa i ordning det sista innan jag ska höra av mig till mamma.
Ha en bra dag! //Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0