Frussen much?

 
Jag vet inte riktigt varför jag fryser så mycket... kanske är det pga att jag har slutat använda mina tofflor för jag tänkte att det inte skulle behövas längre...? 
 
Dagen har varit otroligt slapp, bara fyra lektioner! Älska torsdagar. ....meeeeen jag har lite svårt att kunna fokusera på pluggandet just nu eftersom jag är tydligen i jullovsfasen... blääh! OCH jag fryser, det snöar ute och jag vill ut å jogga men ändå inte... vilka ilandsproblem jag har... Men jag ska kolla igenom min musik analys mer eftersom jag inte kommer hinna plugga i helgen. Mitt vackra schema över helgen; 

Fredag (räknas som helg): Träffa Saga så då rycker hela dagen.

Lördag: 10.40-11.40 Ridning 13.00-19.00 Jobba (så där rycker hela dagen också)

Söndag: Baka med familjen och sedan kl 16-18.00 land hockey träning.
 
Det är bara för mig att inse att jag måste plugga som mest nu. Just nu. Så det blir en senare joggingtur, men who cares, det kommer ju inte direkt bli mörkare eller så. Men kanske snöar mer... urghhh
 
Men nu ska jag plugga faktiskt! Så... vi hörs sen!
//Emma
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0