la futuro,

Heeello!
Nu sitter jag hemma, efter jag har ätit frukost och varit ute och sprungit och skriver på min upsats. Planerar även att plugga inför matte provet och no-provet. Dock vet jag, att jag inte kommer plugga inför no-provet, eller skriva klart min uppsats. Men jag har ett mål med vad jag ska göra klart iaf. Så jag känner mig stolt. 
 
Vänta, det kommer mer, jag har även listat ut vad jag ska försöka läsa till i framtiden. Måste bara hitta lite mer gymasium, har typ 2 och tänker stryka 1 av dom xD... 
 
Men nog om framtiden, idag ska jag försöka få Victoria att träffa mig kanske inte blir idag, men iaf ikväll. För min syster och hennes pojkvän vill ha en romantisk kväll säkert, vilket jag inte inblandar mig i, whatsoever. 
Insåg att det här handlar om framtiden också..... men strunt samma...........
 
och nu blev detta inlägg långt så ska sluta nu, ha en toppen dag
/Louise 
höhöh,älskar bilden xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0