långt inlägg ;) you better read it

SÅdär! nu är jag klar och satte mig precis i lugn,och,ro ;D
Idag har jag behövt ställa alarm, även fast vi var lediga- För jag hade beställt klippning tid vid 10.(ni anar inte hur mycket jag ångrade mig när klockan ringde).... -.- Men iallafall,det var nog ganska bra för jag behövde all den tiden. Hann iallafall inte äta frukost för jag låg kvar i sängen så länge^^....
 
Sen träffades jag och lydia,fixade gymkort och gick in på någon spinninggrej (medium), och jag varnar er- det var ett helvete! I 55 hemska,dödande minuter stod jag på den där cykeln............. och det kanske inte låter så jobbigt, men ni anar inte^^
Sen tränade vi lite mer också själva, men sen gick jag hem, tog 2 mackor, eftersom jag behövde äta något eftersom jag inte hade gjort det ännu^^, för lydia sa till mig att man inte skulle äta innan träning -.-.....
så klockan 2 höll jag på att dö av hunger- 
Sen iallafall träffades jag och lydia igen, gymade och sen körde någon annan joga - liknande gruppträning, super mysigt och avkopplande. 
 
Älskar att träna, mostly för att man kan titta på alla snygga killar (a) höhö,hade ögonkontakt med världens snyggaste kille idag... så nu blir det mycket gymmande ;) så jag ser honom igen ;) ska försöka ta en smygbild så får ni se vad jag pratar om ;)
/Louise
före klippningen
Efter klippningen
 
 
saknar mitt hår... det jag hade^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0