Måååndag och ingen skola - mys

Sorry att jag inte blogga igår... Var helt inne i Smallville... Heh. Men igår så var jag inne i stan med min styvmamma där vi åt god lunch, pratade, gick runt å sedan hemåt.

Idag däremot, ska jag först till den "vandliga" tandläkaren, och sedan ut på landet; nämligen värmdö. Nacka tjejjen kommer! Hahaha, jag, Sophie å Ella ska fira jullovets slut med att grilla korv å ha mys. Dock vet jag inte hur glad jag kommer vara över att se en dunderbrun pepparkaka... Aja! Jag å Sophie är the palefaces! Jäääj!

Så jag sticker typ efter tio till Sturegallerian. Men nu ska jag kolla lite saker på internet å sedan göra mig i ordning.
Ha det bäst allihopa! //Emma
Min doftande julklapp från Heléne... hih



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0