Sista dagen på jullovet!

Jahapp, då har jullovet kommit till sitt slut och jag har tillbringat denna dag med två underbara glada människor! Nämligen Sophie och Ella. Jag åkte till Sophie som bor på Värmdö efter min tandläkare. När jag kom dit så drog vi nästan direkt ut för att grilla. Vi gick i typ en halvtimma eller mer för att komma dit vi ville, och när vi kom dit var vi varma å gosiga! 
 
Vi fick igång elden snabbt och vi grillade våra korvar, drack varmchoklad UTAN socker i, mohah! Sen börja vi frysa så vi gick hem... i mörkret... och vi ramla...ish. När vi kom hem hann vi inte spela så mycket alfabet som vi ville eftersom vi behövde åka hem jag och Ella. Vi åkte lite försent mot busshållsplatsen så vi fick jaga bussen för att komma på den... ahha! :D Men just nu sitter jag och skriver detta inlägg, ska hitta allt för skolan eftersom vi börjar skolan imorgon. 
 
Ni får lite bilder nu eftersom det blir ett väldigt långt inlägg just nu. Så, njut av de vackra bilderna! xD 
//Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0