Smallville

haha, Louise, det heter el futuro. Sorry... bara för jag måste xD Men jag gillar ditt inlägg!
 
I alla fall, idag har det varit en väldigt lugn dag på Espresso House. Det var en typiskt dag då jag fick lära/öva på muggspråket och massa saker om kaffe. Ska säga er det, det är inte så enkelt som det ser ut o.O man blir faktiskt ganska chockad över att märka att det är komplicerat. Så jag kunde verkligen prata mer med personalen "the team", och jag måste säga att jag älskar de! De är så himla glada och pigga hela tiden! ...förutom att de typ göder upp mig på chai latte. Varje gång jag gör något bra "Emma ska ha en chai!" eller "Emma vill du ha chai?" ...aja, ska inte klaga xD 
 
Just nu sitter jag och degar framför Smallville. Har just sett klart på säsong 1 och jag gillar det. Förutom att jag garva sönder just när Clarks bil exploderar och han bara går ut från den, tar av sin brinnande jacka och verkligen river av sig tröjan som om det är en vardagsvana och suckar. Hahaha, jag skratta så jag höll på att dö! 
 
Imorgon ska jag byta mina jeans eftersom de var för korta... heh... jag trodde jag var kortare men icke sa nicke. Så det ska bytas och sedan blir det en mysig dag med min styvmamma! Så nu ska jag fortsätta kolla på Smallville eftersom det här inlägget blev väldigt långt. Tack å hej! Sov gott!
//Emma 

man kan ju inte påstå att han ser dålig ut...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0