Stressad...? Oja.

Vi har ju fått maaaasssa läxor och prov etc tills nästa vecka och framtiden. Ugh. Till nästa vecka har vi typ tre prov eller var det var, plus en musik uppsats och science... bläääh! Men musik är jag tekniskt sett klar med, ska kolla igenom den och se ifall jag fick allt jag ville osv. 
 
Joggningen gick väl... helt ok. Efter tre veckors paus och sedan förvänta sig att springa i samma tempo som förut... nja, det var jag men jag märkte att det inte gick. Jag sprang för snabbt i början för att springa om en tjej i min ålder typ, bara för att liksom... hon var ganska långt borta ifrån mig hela vägen förutom att jag höll på att dö...  jag har försämrats med en minut dock... :/ och jag sprang inte så länge heller, kortat av och tänkte att jag kör längre imorgon. 
 
Nu ska jag plugga och sedan försöka sova. Tidig morgon imorgon trots allt. Så, detta är nog sista inlägget för idag. Louise, börja blogga igen. Tack å hej! 
//Emma
vad mysigt forum kan vara... x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0