Vart försvann helgen?

Nejnej, jag kan inte bli lugn över skolan för tillfället... Jag stressar sönder totalt! Det där provet... Urghhh, och allt annat i livet? Usch fy bläh säger jag bara.

Idag red å jobbade jag i vanlig ordning å när jag kom hem satte jag mig å råpluggade geografi (det gjorde jag kl 8-9.30 imorse oxå) och sen blev min hjärna fööör overloaded så jag ska plugga mer imorgon. Imorgon kommer det bli plugg å träning, vart förvinner min helg? Den kommer vara helt borta fram över... Aja, goda skäl till varför.

Nu ska jag se på ett avsnitt av en tvserie innan jag ska sova å ska vaknar pigg å taggad för plugg... jääääj.
Godnatt!
//Emma
(emmas mysoutfit för en lång dag på jobbet!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0