Åh vad jag älskar internet

Vi börjar med lite historia först.   
 
Joggningen gick ju sisådär för jag tar det lite lugnare eftersom min förkylning och hosta fortfarande spökar, men jaja, man måste ju röra på sig. Det var sjukt halt ifall ni vill veta...  
 
Sen när jag kom hem duschade jag och var så lat att jag satte mig vid datorn, och sen började jag bara sjunga på en låt, sen blandade jag in en till låt och det fick mig på något väldigt långsökt och konstigt sätt att tänka på den där familjen som bidrog med en underhållning i Melodifestivalen; Swedish House Family.    Jag googlade upp de på youtube och fick mig ett gottskratt.
 
Gud va jag älskar SHF... my god det finns förkorningar för allt.
/Emma 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0