åh vad jag är glaad

Jag förstår inte vilka humörsvängningar jag kan ha på en dag, jag är glad ena sekunden och nästa är jag helt förtvivlad och förvirrad, den nästa är jag på håret att brista. Om detta är hur tonåren är vet jag inte riktigt hur länge jag kommer orka vara tonåring. 
 
Men nu är jag så himla glad eftersom jag är klar med historia uppsatsen, science pappret och jag lyssnar på musik, jag har sprungit och jag har bytt om till myskläder. Gud, bättre kan det inte bli just nu. Ikväll ska jag faktiskt se ett avsnitt av serie har jag bestämt, och sedan ska jag väl sova eftersom imorgon ska jag vara hos tandläkaren klockan 8. fråga inte varför jag bestämde den tiden...
 
Nu ska jag i alla fall fortsätta vara glad, kolla av tumblr, rita lite och kanske skypa med Louise. Hon har en tendens att skicka desperata meddelanden till mig där det står "skype" "let's skyyyppaa" "emma, skyyype :D"
 
Ha en bra kväll!
/Emma
även om jag är glad så kanske jag är/ser lite utsliten... heh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0