...ännu en lista!

jag har tråkigt...

Hur många har du varit riktigt kär i? Riktigt kär i? Hm, kanske två.

Vad tycker du om kärlek? bästa som finns(x

När kramade nu någon senast? I skolaaaan

Saknar du någon speciell person? Ibland

Har du svårt att bli kär? Tekniskt sett inte men jag har svårt att erkänna för mig själv, heh

Är du singel? har inte jag redan svarat på den här?

När fick du senast en komplimang? Idag av Louise ^.^

 

HAR DU NÅGONSIN:

 Vart medvetslös? Nej....

Hånglat med ngn riktigt ful? ....eh

Hånglat med fler än 50 personer? ....ah

Hånglat med fler än 2 personer på en kväll?....oh

Gjort ngt riktigt dumt? Jadå, alla har gjort någonting i livet som är riktigt dumt!

Åkt ambulans?Nope.

Åkt polisbil? nääääepp

Gjort ngt olagligt? kanske

Fått din mamma att gråta?  Kanske lite för många gånger

Slagit ner ngn? Räknas styvsystern?

Skämts för dina föräldrar? Näää

Sagt jag älskar dig och menat de? jaaaaaaadå

Tar du droger? nääääepp

Dricker du?  Nope inte de heller

Vilka kläder sover du i? T- SHIRT FTW

Vad hatar du verkligen? öhh, vi går inte in på den delen ikväll

Varit kär? Men jaaa.

Är du ensam nu? tack för påpekelsen, min hund gick just...  

Vill du gifta dig? Jaa!

Vill du ha barn?Jaaadå! 

 

SENASTE PERSONEN SOM:

 Sov i din säng? Saga tror jag

Såg dig gråta? Andréa och Saga och ngn random kille xD

Fick dig gråta? Många... 

Du delade en dricka med? Louise

Du gick på bio med?  Hedvig

Skällde på dig? Mamma...

Sa något till dig och vad var det? Jag pratar med Louise just nu och vi babblar ganska mycket...

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

 Gråtit? Nope. 

Kramat ngn? Självklart!

Pussat ngn? Jappjapp!

Köpt ngt? Faktiskt inte

Sjungit? All the time. 

Saknat ngn? Ja.

 

JAG HAR:

 En digitalkamera? Ja

En systemkamera? Yupp.

Telefon på rummet? Min mobil?

En egen dator? Ja.

Könssjukdomar?  Hahaha...? Nej x)

Bra kompisar? De bästa! :D 

/Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0