Bara jag som har glömt att det är fredag idag?

Men gud det är fredag idag! 
Jag trodde det var... nåväl, jag visste att det var fredag men inte... F R E D A G som i Vampire Diaries, Beauty and the Beast, Arrow och Once Upon A Time och allt det där!? My godness, jag glömde totalt bort!
 
I alla fall... jag kom just hem från tandläkaren som fixade min tandställning som hade gått sönder (glufsmänniska.se liksom)... men faktiskt så... okej, det hände medans jag åt men det var något hårt i skolmaten förra måndagen som förstörde allt! När en del faller, faller alltihop! Inte kul.
 
Men en till sak som lyste upp min dag var att jag hittade min bok! Yesbox, I found it. Så nu har jag en bok, som jag inte kommer kunna läsa idag säkert... eftersom jag måste göra så mycket... fast jag sitter och funderar på att strunta i att plugga, se några avsnitt, se hur mycket klockan är, kanske plugga lite innan jag går ut och springer och SEN LÄSA. 
Jag är duktig på att planera. 
 
Känner mig hemsk som säger det där som kommer efter andra komma tecknet, men jag måste avsluta nu, jag sitter i vägen för städerskan. Här får ni se en tjej som har väldigt kul med sin bok, Beautiful Darkness
/Emma

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0