bildbomb

sådär ja! nu blir det ett riktigt blogginlägg. hade en underbar helg med vicis och Maria! vi var ute på gräddö. så härligt och lugnt att komma ut på landet lite, skillnad från den stressiga vardagen. på fredag kväll blev det att jag och vicis gick och la oss jätte tidigt medans på lördagen var jag med Nikke från 12 till 4 så blev en sen natt men rolig! just nu sitter jag iaf och pluggar, please kill me. har en presentation imorgon som jag inyr ens orkar göra eller läsa igenom x) men heh, Yolo! har verkligen slutat brytt mig om skolan och förlorat plugglusten totalt. inte bra inte bra. var iaf nyss med Victoria och fick ett jätte fint halsband med bild på henne och mig i! underbara vicis
/Louise

sociala vi är..

vicis på provet idag




påskpynt!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0