bra måndag trots allt!

Hmm, å gud, frågade min syster vad jag borde skriva om, och hon sa: "skriv om att saltet inte står där det ska". Well, kanske kan komma på något själv ändå da-.-
 Men det gör jag sen. Just nu sitter jag och skypar med emma, dricker te, och ska plugga en massa. Underbar lugn skön kväll! Måndag kväll dock, borde må mycket sämre än vad jag gör men well, det är väl bra att jag mår bra. Imorse åkte jag iallafall vilse innan skolan, Tog fel buss när jag skulle möta emma och åkte fel xD Men, skillad som jag är kom jag är tid och kom hem igen! 
 
Hade en ganska enkel dag, sen åkte jag hem och gjorde inte riktigt något, skulle träffa axel men han dissade mig...... -.- Gjorde sedan i ordning en jätte god sallad åt la familia! och sen köpte jag godis åt dom. Förstår inte varför jag behövde handla när inte ens jag äter? Men jaja, nu ska jag dricka upp tet och börja plugga. /Louise
min och emmas gröna mys tröja, check, te muggarna, check!


Kommentarer
Ni-kk-E

HehaHehaaa möpperheads ;D o du kallar mig knäpp me ;D

Svar: hahah thats why i love you!
Louise & Emma

2013-03-11 @ 21:18:47
Ni-kk-E

Gå o lägg dig ;o kl är fan 21:25!!!! SHYYY!

Svar: ska du säga lill-plutten!
Louise & Emma

2013-03-11 @ 21:25:00
Ni-kk-E

ÄLDRE ÄN DIG LILLEFIS!

Svar: in your dreams ;D
Louise & Emma

2013-03-11 @ 21:29:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0