Brum-brum

Nuså.
Nu sitter man i bilen å dör av inget-att-göra. Min spellista är uttjatad, ingen bok, inget sug på att skriva och internet roar mig inte.

Vi gick upp jätte tidigt, halv sju tror jag. Vi bestämde oss igår kväll att vi skulle sitta i bilen klockan 7.45 eftersom städerskan kommer halv tolv och jag har en tandläkartid runt den tiden också.

Vart försvann sportlovet förresten? Nu är det bara helgen som kvarstår och jag har inte hunnit göra något som jag ville. Men, men, sånt händer.

Jag kan blogga i en evighet nu när jag har tråkigt, men jag vet själv hur det är att läsa ett långt blogginlägg...dödstråkigt.

Så jag säger hej då så länge!
/Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0