Då säger jag godnatt då!

Ja, jag orkade inte riktigt med melodifestivalen så jag gick ut med vovven istället, kom hem för ungefär fem minuter sedan. Då gjorde jag fruktsallad till mamma och Marko innan jag kröp ner i sängen. Jag ska ju fixa i ordning mitt rum så jag försökte hitta lite fina överkast och kuddar. Gud va mitt rum kan bli fint ifall man bara tar bort den fula färgen på mina väggar... vet inte riktigt vad jag tänker och hur mamma kunde tillåta mig... men men!
 
Jag ska läsa lite innan jag går och lägger mig, men innan tänkte jag slänga in ett litet blogginlägg. 
Så, godnatt på er alla! Sov så gott och tänk inte på att skolan snart börjar... 
/Emma
blå himmel är inte alltid man ser i Sverige...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0