Dag 01 – Presentera mig själv. - Louise

Detta låter som ett cv? Men iallafall då kör jag.
Eftersom ni alla redan vet vad jag heter, min ålder och antagligen lite mer så kör jag min egna lilla variant.
 
3 positiva sidor med mig själv:
  1. Jag är en uttråtrikad människa som ofta är postiv mot de mesta och gillar att hitta på saker.
  2. Mina kompisar, dom "tar fram" de bästa ur mig antar jag.
  3. Hög självkänsla, jag fallar inte lätt för grupptryck, utan går min egna väg (oftast), självklart är inte jag heller perfekt.
3 negativa sidor med mig själv:
  1. Jag kan bli vääääääldigt rastlös, som en 4-åring inprincip.
  2. Mitt självförtroende, jag är absolut nöjd med mig själv, men är en expert att hitta fel på mig själv.
  3. Om jag inte ätit på länge, så blir jag värre en gordon ramsay i sina värsta tider. Tänk er en tjej med pms och gångra henne med 3. Där har ni mig med lågt blodsocker.
 
Kommer inte på så mycket mer saker, bor med min pappa och syster på södermalm och spender ofta mina helger med vänner. Samt även ibland hos min pappas flickvän. 


Kommentarer
Ni-kk-E

SLUTA SNO MITT GRÄS!! DE ÄR DÄRFÖR DU ÄR SÅ JÄVLA HÖG DE ÄR INTE CAMEL CLICK I PAKETET DE ÄR PINAPLE EXPRESS FÖR FAN!!

Svar: mehe dont get it^^
Louise & Emma

2013-03-11 @ 21:33:36
Ni-kk-E

JU HAVE TO STOPP TAKING MITT HARSH ISTEAD OF UR PRINCE RÖDA MITT HARS DYRT DU BA RÖKER UPP DE!

2013-03-11 @ 21:42:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0