Dag 03 – Min skolgång. - Louise

Dag nummer tre nudå, jag växte upp på värmdö och började hemmstaskolan i 6-års och gick där mot slutet av 1:an. Då flyttade vi familjen sedan in till södermalm pga skillsmässa med pappa och hans dåvarande flickvän, och huset blev alldelles för stort för oss 3, eftersom hon också hade barn. + så kom pappa närmare jobbet. Vi flyttade iaf och jag började björngårdsskolan! Hade en underbar tid där! Nu när jag tänker tillbaka på det hade jag jätte kul! Skulle aldrig kunna återvända för jag var en helt annan person under de sex åren, men jag är glad över allt som hände!. Sen i 7:an bytte jag till min nuvarande skola, Engelska skolan i nacka, i början var det hemskt, ville byta efter två veckor, men kom fort in i det! Underbar skola där jag känner mig bekväm med massa underbara människor! Vi byter dock klass varje år, så hela 9:an är som one big happy family!
 
 RIKTIGT OTROLIGT LÄNGE SEN, 5:an typ.....^^
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0