Dag 07 – Mina vänner. - Louise

Dont.do.this.to.me.
Usch, denna blir jobbig, vet inte vilka jag ska nämna. Ska hålla mig under tio!
victoria, min absolut bästa kompis. Varit vän med henne sen 5-an nu, även fast det inte är så långt. Så har vi ändå utvecklats så mycket tillsammans, så när vi tittar tillbaka på saker känns det som vi känt varandra i en evighet. 
Dawn, Älva och Christine. (Skulle verkligen vilja skriva enskilt om dessa tjejer med de tar så mycket plats.) Lärde känna dem via Victoria i 5-an också, sen gick vi på samma dans vilket drog oss närmare. Men nu umgås vi endast väldigt mycket på fri-tiden. Jätte härliga, avslappnade, sköna,och otroligt snälla tjejer när man lär känna dom. 
Sophie, Ella, och tyvärr är inte Enya med på denna bild. Men de lärde jag känna och blev tajta med nu i 9:an. Jätte glad att jag lärde känna dem och kom in i deras gäng under en liten jobbig period. Underbara tjejer som är otroligt roliga när man lär känna dom!
Emma, kände att jag behövde skriva enskilt om henne. Otroligt,rolig, annorlunda och härlig tjej. (Annorlunda är positivt Emma;)) Därför jag nämner att Emma just är annorlunda, och inte på alla min andra vänner som också är annorlunda, är för att jag trodde inte det om henne innan jag blev hennes vän.
Anton, jätte nära kill-kompis till mig. Som för alla er tjejer där ute, är värd att satsa på. Snäll, och djup(vilket inte alla killar är.) Han är även väldigt rolig.
HAHa å gud, ifrån 7-an. Men han är gul tröja är Axel! Vi går till och från i perioder, men vi hittar alltid tillbaka till varann och är lika bra vänner som förut, ofta i jobbiga perioder. 
 
Men inser att jag skulle kunna forsätta hela dagen om nära vänner till mig, iaf vänner. Men säger en till sen räcker det. 
Daniella, vi har verkligen gått ifrån mega-bästisar, till bästisar, till mega-bästisar, sen glidit ifrån varandra pga bråk. Men alltid också hittar tillbaka till varandra, vilket vi gjorde igår. En kompis som inte är värd att förlora.
 
/Louise 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0