Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Måste ju bara säga att det är ett mission impossible att hitta en egobild på mig... som är seriös. Be my guest att försöka... så det blir en bild från New York och för ett år sen, jääj
 
10 fakta om mig:
 
1. Jag fyller år nästa vecka hööööh
2. Jag får ren panik över betygen/gymnasiumet
3. Jag börjar få väldigt svårt att lita på folk
4. Jag är kär i min egna musiksmak och tumblr xD
5. Nu när vi ändå är inne på musikspåret; jag älskar att sjunga även om jag sjunger värre än en åsna
6. Jag har de bästa kompisarna ever? det är väl en fakta?
7. Jag älskar att skriva
8. Älskar att fotografera
9. Vår/höst och första snödagen är mina favorit"årstider"
10. Jag hade otroligt svårt att komma på rolig fakta om mig så det blev väldigt random och tråkigt xD
 
/Emma
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0