Dag 11 – Min familj. - Louise

Mi familia, one of a kind ;)
 
jag y mi syster. (Vi har råkat ha på oss samma färger på kläderna på denna bild?xD) Men iaf, hon skulle jag vilja beskriva som familjens jobbiga. Hon är envis, tjatig, bråkig och föredrar och klaga, men hon är även snäll, omtänksam, rolig och bland de absolut bästa personer jag vet! Hon är den som vet absolut mest om mig. Vi har nog en väldigt typisk systersrelation men även en bästa kompis relation! 
 Min pappa! Underbar, snäll, kan nog vara väldigt överbeskyddande, men vet att det bara är av kärlek så försöker inte bli sur över det. Som alla säger om sina föräldrar så är han absolut den bästa pappan någonsin. Skulle inte byta ut honom mot något. Så det så :)
/Louise


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0