Dag 3: Min skolgång - Emma

Vet inte riktigt om jag förstår men jag gör ett försök!

Jag vaknar oftast upp(oftast av mig själv) runt halv sju då jag stiger direkt upp, zombie or not, och duschar. Efter duschen fönar jag håret och sedan gör jag i ordning frukost. Efter frukosten klär jag på mig (ja, jag äter frukost i 'pyjamas' man ska det!) och sedan borstar tänderna.

När jag går hemifrån beror helt på vilken tid vi börjar, men oftast går jag hemifrån lite innan åtta.

Det är olika tider för varje dag i skolan, men vi brukar oftast sluta runt 3-halv fyra. Vi har fyra eller fem lektioner varje dag som är runt en timme lång, vi har lunch efter andra eller tredje lektionen.

Det är väl typ de? Det lät mer som min dagliga rutin menmen! Det är väl kul de med...?
/Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0