Dag 3: Vad jag bjuder på för middag - Emma (nåt sånt)

Jag bjuder på det jag känner för.

Eller... Fast jo, det är ju sant! Men ifall det är en vardag? Hm, vi äter så mycket potatis i skolan och mycket pasta hemma, så bjuder helst på något bortom det. Men kött äter vi alldeles för ofta hos pappa så... Jag är ganska motiverad för vegetarianska rätter, men mina bröder misstycker...

Men om det är fredag vill jag alltid ha något speciellt! Som imorgon ska vi äta tacosish. Tex-mex helt enkelt. Min bror ville det så han fick önskemålet. Söndagar är också ganska speciellt för mig, söndags-middag. Lasagne är dock det bästa..

Jag är ganska förtjust i starkmat, eller mer tanken på att känna smak, vilket är helt perfekt i min familj för alla älskar starkmat! Indisk mat är gudomligt... Bättre än thailändskt faktiskt....

Man märker när jag inte är på humör för något, ni får ursäkta mig... Nu ska jag ut med vovven i alla fall och sedan gå och lägga mig.

Så, sista inlägget för mig. Godnatt!
/Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0