Dag 3: Vad jag bjuder på för middag - Louise

Hehe, where to begin ;)
För det första, om du någonsin vill kunna vinna mitt hjärta, måste du ringa min mormor och ta reda på hur hon gör stuvade makaroner med falukorv. Det bästa jag vet! 
Men, så vad bjuder jag på för mat?
Jag skulle faktiskt inte säga att jag är helt okunnig i köket. Så om jag skulle bjuda på mat skulle jag först då ta reda på vad den personen är sugen på of course, annars göra något jag tycker om. Såsom tacos, egen pizza, flygande jakob, lax+pesto+ris, stor sallad(skulle dock nog inte bjuda någon på det xD), ect...
 
Om jag skulle ha en dejt idag som jag skulle bjuda på middag skulle jag tillsammans med den personen vilja prova göra sushi nu. Blev jätte sugen på sushi!
/Louise
om du vill vinna mitt hjärta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0