Dag 7: Mina vänner - Emma

åh vad trevligt. 
Håller med Louise, detta kan bli riktigt irriterande, eftersom jag har glidit ifrån så många vänner på senaste tiden. För att inte gå in på detaljer kan jag bara skylla på mig själv. 
 
Jag måste börja med Hedvig, en underbarare person finns det inte att hitta. Konstigt nog är vi inte med varandra ofta men när vi väl är med varandra... jag är helt enkelt hel när jag är med henne. Vi har alltid varit tillsammans under alla år, hon förstår en när man inte själv gör det. Älskar henne otroligt mycket! <3
 
Ella, Sophie och Enya (Enya är inte med på så många bilder xD). Några jag har hållt ihop med alla de år under skolan. Ett riktigt roligt gäng som jag älskar så mycket. Några man kan prata med hela tiden och bara vara den flummiga personen man är. Jag vet inte riktigt om jag skulle kunna leva utan allt skratt...
 
Andréa. Ogud var börjar jag? Vi har varit riktigt tajta förut, vi gled lite ifrån varandra men vi slutade aldrig vara tajta, men det är lite nu igen som vi går tillbaka till riktigt-tajta. Andréas glädje är svår att hålla sig ifrån.
 
Saga har alltid varit där för mig utan att jag riktigt har märkt det själv. Vi har dock glidit ifrån varandra mer än jag kunnat ana, känns det som. Men det är bara pga mig. Så... förlåt, Saga, but you know I still love you! <3
 
Louise är någon jag har kommit ganska nära på så kort stund. Anledningen är nog att vi hittade varandra när vi behövde extra stöd. Louise är alltid glad och man ser alltid henne med ett leende på läpparna vilket är det bästa jag vet och nog det jag alltid kommer behöva se. 
 
Sen har jag otroligt många som jag har förlorat. Det är få speciella personer som jag verkligen ångrar att jag inte riktigt kämpade för eller bara släppte, många av de vet vilka de är och få är från min förra skola. Sara och Jossan vi börjar ju faktiskt komma tillbaka till varandra, men det finns några killar som jag saknar och vi försöker fixa att träffas. Sen finns det ju folk i den skolan jag går i nu. Speciellt en. 
 
 
Anyhow, det var mina vänner! Och jag älskar de otroligt mycket! 
Nu ska jag fortsätta plugga dock... Ska spela match snart! :O bloggar innan dess ^.^
/Emma
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0