dålig uppdatering

Förlåt för den sämsta uppdateringen ever av mig, tekniskt sett av oss båda men jag skyller bara på mig själv just nu (^.^) Men jag har en anledning varför jag inte har bloggat så bra. Jag blev ju sjuk i tisdags/onsdags och har tekniskt sett sovit från klockan sju på kvällen fram till sex på morgonen. Och igår gick jag och la mig klockan fem på eftermiddagen... så jag har sovit de flesta timmarna av min ledighet. 
 
Men jag tänkte slänga in ett inlägg nu. 
 
Jag sjukanmälde mig idag, eller min mamma gjorde det, eftersom det inte är en viktig dag idag i skolan så jag stannade hemma för att bli frisk OCH för att plugga. Och det skönaste är att jag är snart klar. Har engelska och spanska läxa kvar att göra, och lite svenska, eftersom jag fick en extra uppgift av min lärare. 
 
Så det är vad jag har gjort idag! Pluggat och haft det skojj med mitt dåliga immunförsvar! 
tråkigaste inlägget ever... menmen, det är tanken som räknas!
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0