English Tea Party

Eftersom vi är lediga idag så tänkte jag att vi kunde ha en liten brunch hemma hos mig, så vi planerat tekniskt sett allt igårkväll. Det skulle bli English Tea Party så jag la mig jätte tidigt för att bli friskare och vaknade sedan runt sex och satte igång med Lemon curd. Sedan kom Louise och hjälpte mig att göra i ordning sconsen och mackorna, sedan kom resten av gästerna och då fixade vi tårtan innan vi satte oss till bords.
 
Jäklar vad mycket mat det var. Mackorna tog slut, muffinsen tog slut ( det var dock bara sex stycken). Vi kunde dock inte äta upp tårtan och sconsen, där drog gränsen. Vi drack otroligt mycket te också! Hahha, så jag tror att vi kommer ha det lite svårt att somna eftersom det var koffein i... 
 
Men nu ska bilderna få säga jobbet! Tack å hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0