facebook addiction

Jag har nu suttit inne på facebook i typ 3 timmar, och lyckats åstakommit....
INGENTING
det är ju hemskt, eller? men då kan man ju fråga sig, louise varför gjorde du det? svar: jag fastnar. nästa fråga: men louise ta bort din facebook då? i cant... 
hehe, för jag har faktiskt funderat på att ta bort facebook. För som sagt, jag fastnar, och tiden glider iväg. Men samtidigt så känns det som att man måste ha facebook. Allt finns där, där man kan få kontakt med sina vänner enkelt, se vad människor gör och keep up helt enkelt. 
Såå, vad ska vara lösningen?
Jag provade faktiskt ladda ner en app, som säger till mig efter 10 minuter att nu får du inte vara inne mer på facebook och start studying. Men det slutade med att jag började använda safari istället för google chrome. Så wellwell, får väl försöka lära att hålla koll på klockan bättre. 
/Louise


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0