Fint väder!!!

Det är ju jätte fint väder ute! Åh va mysigt! ...och jag ska tillbringa denna dag inomhus. Mys...

Nej men det är ändå mysigt!
Jag sitter här framför min frukost och försöker få igång internet på min dator. Det fungerade alldeles utmärkt igår men inte idag såklart. Jag som tänkte att jag kunde göra klart min läslogg, men det tycks inte vilja vara på min agenda.

Tro det eller ej, men avokado på macka är... GUDOMLIGT. Vi hade avokado kvar från igår så jag skar upp en, mosade lite över min macka och, ja, gud, jag trodde inte det skulle vara gott men det var det!

Idag är det ju lördag, finalen för melodifestivalen, och en hyfsat stressig dag för mig. Så bloggningen kommer inte vara på topp idag för mig. Bloggar mer ikväll helt enkelt.

Nu ska jag avsluts och kämpa lite med min dator. Hoppas ni får en underbar dag och gå ut! Det är ju vårväder!
/Emma
(nu ser det ju inte gott ut på bild men testa ändå!!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0