första dagen på lovet!

Hej där! förlåt för den dåliga uppdatering. Jag gjorde ett inlägg tidigare idag men när det var klart råkade jag radera hela... och då orkade jag inte skriva om. Igår så var jag med Dawn, Victoria, Hektor och Scott. Roligt faktiskt, och sen så åkte jag hem, åt middag, och somnade jätte tidigt efter en film. Idag var jag med pappa, tvättade bilen och byte däck. Hela dagen gick inpricip till det. Men det var lite mysig pappa dotter tid. Kom nyss hem ifrån victoria som jag kanske ska träffa imorgon, eller så tar jag ännu en pappa dotter dag och åker till norrtälje. We'll see! 
 
Nu ska jag iaf försöka få bättre kontakt med Nikke, hans förmåga att smsa snabbt behöver förbättras! (I hope u read this nikke)
/Louise
jag nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0