franska killar in my heart!

Hejhej! idag fyller jag ju som sagt år. Varit en riktigt bra dag! Mysig frukost med Emma, och sen fika med victoria på eftermiddagen och nu har jag varit ute och ätit med familjen!
 
När jag var och fikade med victoria satt några franskapersoner en bit bort och också åt. (De var ungefär i våran ålder, lite äldre). De tittade väldigt mycket och sen när jag och Victoria skulle gå kom två av killarna ikapp oss och började pratade med oss. De jag tycker var så roligt med detta var att de inte kunde svenska eller knappast engelska. Därför blir man så glad att de ändå vågar sig fram och pratade med oss! Vi lyckades faktiskt ändå komunicera med dessa två killar och de var riktigt gulliga (+SNYGGA) när vi skulle säga hejdå så gick vi ju fram för att kramas och jag höll på att tappa andan när han jag krama först gick fram för att kyssa mig väldigt nära munnen på kinden, trodde först han skulle kyssa mig på munnen och det tog väl 30 sec att inse att de gör ju så i frankrike. 
 
Brukar inte bli speciellt glad över pussar sådär, men gud vad glad jag blev när de kysste mig på kinderna. De var inte bara otroligt snygga, sexiga, heta och underbara utan även snälla, glada och trevliga killar!
Blir iaf vän med dem på facebook nu!
 
/Louise
haha, vad gjorde jag här egentligen? xD


Kommentarer
Ni-kk-E

sådär ser man ut när man är bakis ;)

2013-03-25 @ 21:41:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0