"fredag"

Åh vilken underbar dag! Även om nationella gick åt skogen så är jag glad, vi fick sluta 40 minuter tidigare, och det är den sista "riktiga" skoldagen för den här veckan! Imorgon har vi SPT (utvecklingssamtal) och på torsdag, och sedan på fredag är det en klass 7 reunion. Så gud vilken skön vecka!
 
Nu har jag just gått igenom min svenska läslogg och är hyfsat nöjd med den. Så jag är läxfri idag! Mohaha! Jag var ute och sprang med min styvsyster, Emmie, och det gick... inte så jätte bra men men, det var halt och kallt. Sprang lite mer än 4 kilometer. 
 
Sen gjorde jag och mamma en jättegod middag, så enkel men så god. Vi är mästerkockarna i huset!
Nu lyssnar jag på lite musik, ska logga in på skype, kolla med kompisarna om torsdagen och bara ta det lugnt innan jag går ut i snökaoset med vovven. 
/Emma
i Skåne, där det var mission impossible att hitta snö... åh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0