FREDAG

Gud va skönt att det är fredag!
 
Dock så har dagen gått... hyfsat. Science presentationen gick inte som planerat och aa... haha! Något jag kommer skratta åt ganska länge faktiskt, men aja.
 
Och en till sak som jag kommer skratta åt är från idag också då jag var ute och sprang, jag springer nerför en liten backe som är gjord av ren is, men det var varit hyfsat "ohalt" de senaste dagarna och när jag kollade nerför backen så såg jag två killar gå där nere och medans jag gick över snöhögen så tänker jag; det är ju nu jag ramlar. Vad gör jag?
Jag hinner ta ett steg och sedan är jag på rumpan och glider, jag åker verkligen ner på rumpan som en rutchkana ner till killarna. Jag tog av mig ina hörlurar och sa, "Det är ganska halt, ni borde gå på sidan" och reste mig upp och sprang vidare. 
 
Gud va jag skämdes... 
 
Nu har jag gjort världens godaste gucamole, eller hur det stavas, och väntar på att maten ska serveras xD eller, jag äter lite nacho chips medans jag bloggar. Ska göra den där dag-grejen efter detta inlägg.
/Emma
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0