Glömde bort hur det kändes...

Jag har helt glömt bort hur det kändes att plugga... förut tyckte jag det var helt okej, jag kunde göra det utan att göra konstiga ljud och slå mitt huvud i bordet. Men just nu... det är exakt det jag vill göra.
 
Usch vad jag hatar att plugga. Men kanske är det pga att det är sol ute, min kamera ligger framför mig och min hund värmer mina fötter. Det finns en frestelse i den meningen. Jag vill ut och fota, vilket jag inte har gjort på... år och dar. 
 
Men onej, jag ska inte ut, för jag ska göra klart alltihop. Usch blä och fy. 
 
Jag har bestämt att min "rast" kommer klokan tolv, då jag... jag vet inte riktigt vad jag ska göra, rasten kommer i alla fall bli längre än själva pluggandet. hehehehe. Jag kanske ska kolla på ett avsnitt av en serie, ta en promenad med vovven och sen sätta mig och plugga igen. Låter ganska bra för min del. 
 
Hoppas ni har en bättre söndag än mig i alla fall.
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0