gröna tröjor!

hahaha Emma och jag har lätt att ta på oss dåliga vanor. Vi kan nog anses lite äckliga, vi båda har fått i vana att dirket när vi kommer hem så drar vi på oss våra gröna tröjor. Alltid. Jag har till och med somnat i den o.o och detta har hållt på i två veckor. Vi är obsessed. 
 
Iallafall, dagen har varit lite små jobbig med även skön. Började klockan 8 med kemi nationella i 3 timmar. Första delen gick nja, inte så bra, andra delen gick jätte bra, och tredje delen också! Så är väl ändå nöjd. Sen slapp vi hela våran sista NO-lektion på slutet av dagen! Så slutade 45 minuter tidigare.
 
Sen träffade jag daniella iaf och nu ligger jag här och pluggar och skypar med emma!
/Louise
Jag och daniella från idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0