Hemma

Det är något fel på min dator. Den kan inte koppla upp sig till internet medans alla andra kan göra det! Jag får seriöst damp, jag blir så sur på teknik! Så just nu sitter jag och surar i mitt rum med hörlurar på och försöker undvika att vara med någon... Ska dock ut med vovven snart.

Så jaa.. Ridningen gick inte så bra heller, fick en tråkig häst och hade inte energin. Kan vara för jag inte mår så bra, min kropp tog glass å paj lite för hårt.. Jag mår så illa att jag inte kunde äta middag. Tänk om jag håller på att bli magsjuk!?

Så ikväll blir en inte-göra-något igen.. Jag kommer få psykbryt på min dator! Jag ska fråga Mr. Nilsson imorgon ifall han kan kolla å se något fel, men han måste ju vara här för att se problemet... Men jag ska i alla fall fråga, annars så pluggar jag i bibblan. Därmed basta.

Nu ska göra den där dag-grejjen!
/Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0