Imorgon är det "back to school"

Förbered er på ett långt inlägg.
 
Ja, som ni alla kanske har märkt på vår blogg så var jag och Louise på buffé idag. Det var ju planerat att jag bara skulle vara hemma och plugga, men sen så bestämde jag och Louise att gå på buffé istället. 
 
Jag skäms över hur mycket vi åt. Och det komiska var att det första Louise frågade när vi kom in i resturangen var; "När stänger ni?" gud va vi skratta efteråt om det. Men vi åt i alla fall i... tre timmar, fast vi pausade sjukt mycket... och tryckte i oss massor.... hehehhehehehhehe.
 
Sen bestämde vi oss för att gå till Gallerian, och när vi väl gick där och pratade om hur illa vi mådde om en tant fram till oss med en ikea påse av något slag och bara: "TA GODIS!" vi bara: "NEJ VI HAR ÄTIT SÅ MYCKET!" och gick ifrån henne medans hon pratade bakom oss...
 
Sen så provade vi jeans och massa saker i Gallerian, vi köpte matchande gröna tröjor och gick runt i de. Värsta raggartröjor asså, folk kollade in oss och två män sa typ "green-babes" när vi gick förbi. HAHHA, det roligaste var på 7-eleven, killen i kassan frågade: "Är ni tvillingar?" Louise svarade: "Näää," han rynkade pannan: "Bästisar?" Louise; "Nä... eller jo, eller nä" jag kom in: "Näää eller kanske, eller jo" sedan skrattade vi och gick... hehhehe xD
 
I alla fall, när jag kom hem gick jag ut och sprang. Förvånande så fick jag inte håll, men jag sprang dock inte så bra... eller hyfsat... sen satte jag mig ner direkt med plugg. Har faktiskt pluggat klart! Jag är redo för prov imorgon! ....eller inte.
 
Snart ska jag ut med vovven och sen förmodligen läsa lite. Skola imorgon ju... hyfsad taggad.
Hoppas ni har haft en bra dag!
/Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0